Lulegymnasterna
Gymnastik för alla

Lulegymnasternas samarbetspartner
Lulegymnasterna är stolta över att presentera våra samarbetspartners. Tack för att ni väljer att bidra!

Lulegymnasterna, en förening med fart och fläkt

Genom att sponsra Lulegymnasterna syns ditt företag i en positiv, fartfylld och vinnande miljö.

Lulegymnasterna är en ideell förening som  bedriver barn-, tävlings och motionsgymnastik. I dag har vi ca 900 medlemmar i föreningen varav ca hälften är barn och ungdomar. I föreningen tävlar våra ungdomar i de två disciplinerna Artistisk gymnastik samt Truppgymnastik. Ditt stöd till föreningen ger oss möjlighet att låta barn, ungdomar och vuxna utöva gymnastik i en massa olika former, träna, trivas ihop och tävla om man känner för det.

SOCIALA MEDIER
SPONSORER